Kategóriateremtő Toyota CHR siker


 

Toyota CHR siker.

 

szalonautó kedvezmények toyota CHR Szalonautó akció Toyota CHR Toyota Hering

 

A KATEGÓRIATEREMTŐ CHR REPÍTHETI MÉG ELŐBBRE A TOYOTÁT?

 

A Toyota tavaly év végén bemutatott, kategóriateremtő kupé crossovere, az elképesztően látványos dizájnjával és környezetbarát, negyedik generációs hibrid technológiájával hódító CHR alaposan felkavarta az állóvizet.

Miután egyöntetűen meghódította a szaksajtót, ezzel egészen ambiciózus értékesítési tervekre adva okot a világelső Toyota számára, sikerült valamennyi előzetes várakozást felülírnia, ezzel a piac talán legizgalmasabb modelljévé válva.

 

Az már az eredeti, merészségével nagy sikert autó tanulmányautóhoz képest csupán minimális változtatásokat tartalmazó új modell leleplezését követően nyilvánvaló volt, hogy a világ leginnovatívabbnak és legzöldebbnek tartott autógyártója, a környezetbarát hibrid modelljeiről ismert.

Amikor azután a lelkes fogadtatást követően a világelső, a világ tíz legnépszerűbb modellje közül hármat, köztük a RAV4 révén a világ legnépszerűbb SUV-ját, a Corolla révén pedig a világ legnépszerűbb autóját is jegyző Toyota bejelentette, hogy a modell első évében Európában 100.000 darab értékesítésével számol az előd nélküli modellből, sokan azért kicsit túl merésznek tartották a japán gyártó terveit.

 

A Toyota ugyanis, jóllehet hosszú évek óta a világ vezető, legnagyobb autógyártója. Európában eddig, talán korábban konzervatívabb formavilágának, illetve az európai versenytársak nagy számának és a nemzeti márkák preferenciájának köszönhetően csak korlátozott sikereket ért el.

A környezetbarát hibrid technológiát jegyző, annak fejlesztése területén évtizedes előnnyel rendelkező autógyártó. A prémium szegmensben a világ vezető hibrid luxusmárkájának számító Lexus formavilágának teljes megújításával néhány évvel ezelőtt már húzott egy merészet. A futurisztikus, és a jövőbemutató hibrid technológiát minden korábbinál népszerűbbé tevő dizájn nyelvezet pedig egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

Éppen ezért talán nem volt meglepő, hogy amikor az új RAV4 nem csak külsőségekben indult el ezen az úton. Szintén megkapta a hibrid technológiát, az olyan növekedést hozott a modell értékesítéseiben. Iidőbe telt lekövetni a gyártókapacitások kereslethez igazításával.

 

Az természetesen várható volt, hogy a modell futurisztikus, látványos, koncepcióautó-szerű formavilága új ügyfélkört szólít majd meg. A márka számára, így nem véletlen az sem, hogy Magyarországon napjaink egyik legnépszerűbb, divatikonként is kedvelt. Nemzetközi szinten is szárnyait bontogató énekesét, Király Viktort választották a modell márkanagykövetének. Ez elmúlt időszak fényében szintén kiváló döntésnek bizonyult.

 

 

 

 

 

###

További információ:

Varga Zsombor

PR manager

Toyota Central Europe Kft.

Mentés

Mentés